Про нас
Наша історія
Історія нашого підприємства розпочалася у 2002 році, коли наказом Укравтодору від 14.02.2002 № 52 для забезпечення контролю якості при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та штучних споруд, розширення та поглиблення нормативної бази, підвищення якості дорожньо-будівельних матеріалів, розробки та впровадження систем управління якістю, інформаційних технологій, розробки та виробництва обладнання для контролю якості у дорожньому господарстві було створене державне підприємство «Державний науково-технічний центр інспекції якості та сертифікації дорожньої продукції» (ДНТЦ «Дор’якість»).
За свою майже двадцятилітню історію в силу різних причин підприємство тричі змінювало назву
2013
рікПерейменоване у Державне підприємство “Центр науково-технічного супроводу дорожніх робіт та сертифікації дорожньої продукції” (ДП “Дорцентр”), наказ Укравтодору від 16.01.2013 № 7.
2017
рікПерейменоване у Державне підприємство “Науково-технічний центр “Дорожній контроль якості ” (ДП “Дорожній контроль якості”), наказ Укравтодору від 26.06.2017 № 254.
2020
рікПерейменоване у Державне підприємство «Дорожній науково-технічний центр» (ДП «Дорцентр), наказ Укравтодору від 22.09.2020 № 388/100.
Наша мета
Підвищення якості проєктних, дорожньо-будівельних робіт та матеріалів, сприяння поліпшенню експлуатаційного стану автомобільних доріг та штучних споруд на них, підвищення безпеки автомобільних доріг, розширення та поглиблення нормативної бази з питань забезпечення якості, розробка та впровадження інформаційних технологій, розробка проєктно-конструкторської документації та виробництво приладів і обладнання, надання консультаційних та інжинірингових послуг.
Девіз ДП «Дорцентр» - не зупинятися на досягнутому, а постійно розвиватися та вдосконалюватися.
На сьогодні ми маємо розвинуту матеріально-технічну базу, оновлений та сучасний випробувальний центр, а також кваліфікований персонал, що дає можливість якісно та оперативно надавати послуги з моніторингу якості дорожніх робіт, діагностики та оцінювання експлуатаційного стану автомобільних доріг і штучних споруд.